دلشکسته

من و دنیای من

 مست میخانه نبودم تو خرابم کردی

یار پیمانه نبودم تو شرابم کردی
 
جرعه ای از می عشق تو شبی نوشیدم
رز ِ دردانه نبودم می نابم کردی
 
بهر دیداررخم گفتي چهره ات بالا گير 
من که بیگانه نبودم که جوابم کردی
 
سوختيم در غم عشق ز تمنای وصال
من که پروانه نبودم که عذابم کردی
 
گشتم آواره کویت اي عشق ! 
گرچه افسانه نبودم تو سرابم کردی
 
شده ام گوهر یکتا صنم ِ قبله نما!
من که دیوانه نبودم که خطابم کردی
♡¿♡


نظرات شما عزیزان:

tamanna
ساعت21:57---15 مهر 1394
امروز پيرزنی رو ديدم خميده و با پاي پرانتزي آرام و نالان ميرفت. بهش گفتم: مادر خدا بد نده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفت:ننه ديشب شب جمعه بوده...
خدا بد نداده خودم بد دادم!!!


خيلي دل زنده بود لامصب ...

پاسخ:خخخخخخخخخخ مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 2 / 7 / 1394برچسب:,ساعت16:53توسط مروارید |