دلشکسته

من و دنیای من

 



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت19:26---19 آبان 1394
من لینکت کردم انگار قبلش اشتباه شده بود

*-*
ساعت14:27---19 آبان 1394
اجی ببخشید چن روز نبودم من تو رو لینک کردم لینکمو بر ندار مرسی

شهیده
ساعت15:57---17 آبان 1394
خیلی جمله با تاملی بود!!!

ان شالله به هدفمون برسیم همه...


گاهی هیچ کس را نداشته باشی .... بهتر است
داشتن بعضی ها تنهاترت میکند !!!


sahar
ساعت11:56---16 آبان 1394
دوست عزیز
در صورتی که بازدید کننده سایت شما کمتر از 200 نفر باشد . چنانچه بعد از یکماه بیشتر نشد از لیست حذف و به لیست سیاه اضافه میشوید . برای بالا رفتن آمار بازدید کننده باید تلاش کرد
آیا میدانید موثر ترین روش افزایش بازدید کننده واقعی ، تبادل بنر می باشد ؟ با بالا رفتن آمار سایت خود میتوانید به درآمد سهل و آسانی بدون کمترین سرمایه گذاری برسید فقط کافی است طبق آموزش داده شده در سایت زیر بنر خودتان را فعال کنید . عضویت به تنهایی کافی نیست ، فعال شدن بنر شرط لازم برای افزایش بازدید کننده می باشد. این یک واقعیت است
درصورتی که آمار سایت شما بیشتر از 500 نفر باشد ، علاوه بر هزار امتیاز عضویت هزار امتیاز هم اضافه داده میشود

به چند دلیل ما بهترینیم
داشتن 2000 سایت عضو لینک باکس ه بنر شما را نمایش میدهد
تا زمانی که نمایش ندهید ، نمایش داده نمیشوید

http://2baner.ir

برای اینکه بازدید کننده بیشتری داشته باشید در سایت زیر عضو و فعال شوید
http://Lbab.ir
http://popup.Lbab.ir
اگر فقط یکماه امتحانی فعال باشید میزان اثر گذاری در مقایسه با دیگر سایتهای مشابه شما را شگفت زده خواهد کرد .
چیزی را از دست نخواهید داد پس شک نکنید خواهشن

برای اولین بار اسپری تاخیری ویگا 180 هزار واحد اصلی آلمان
برای خرید پیام بدهید 09173246301


asal
ساعت14:34---13 آبان 1394
اها متوجه شدم مرسی گلم حتما لینکش و برات میفرستم فدات بوس بوس

عسل
ساعت14:09---13 آبان 1394
من چه جوری می تونم یه وبلاگ بسازم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 12 / 8 / 1394برچسب:,ساعت12:51توسط مروارید |